Favoritserier

Vänner är en av mina absoluta favoritserier...
Jag har flera dvdboxar från vänner. Jag kan se avsnittena om och om igen och jag skrattar allt som oftast lika mycket oavsett om det är ett avsnitt som jag har sett  eller ett som för mig är nytt. Det händer mer sällan att det är helt nytt i och för sig...Men jag tycker det är så roligt att Ross och Rachel älskar varandra och istället för att vara tillsammans hela tiden bråkar. Monica och Chandler är ju också extremt roliga när de blir ett par, Chefen meets mesen ungefär. Joey och Pheobe är ju helt korkade, vilket gör dom så sköna! Ja, jag är helt enkelt ett fan!

One tree Hill och Gossip Girl är en söndagstradition...
Är jag hemma sitter syrran och jag bänkade tillsammans och kollar in de sköna tvserierna. Annars sitter jag själv bänkad! OTH har jag följt i flera år. Jag gillar dom verkligen. De är så insyltade i varandra, de har hört och sett allt om alla. Det är det jag gillar, så är det på ett litet ställe, så är mitt liv. Gossip Girl gillar jag bara för det är rätt olikt mitt eget liv. Det är kul att drömma sig bort=)

Desperate Housewifes, det hör ni väl på namnet...?
Jag gillar desperata fruar. De blir så mycket ärligare. Jag menar...när man blir äldre och helt plötsligt blir vuxen händer något och helt plötsligt kan man inte stå för sina åsikter. Utom när man är desperat. Jag <3 DH...Bree som är sån perfektionist, jag är rätt lik henne tror jag. Även om man säkert inte bara har ett karaktärsdrag:P

tja, nu vet ni att jag tittar för mycket på TV;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh! Vänner=) Jag är helt klart kär i Matt LeBlanc<3 Han är så jäkla snygg!!!!!!11

2008-11-30 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0