när jag blir stor...

När jag blir "stor" vill jag bli författare...
Jag har alltid gillat att skriva och jag har alltid varit väldigt duktig på det. Ett av mina stora intressen verkligen. Blir jag inte författare skulle jag kunna tänka mig att skriva för någon tidning. Jag är ju halvvägs där kan man säga eftersom jag har startat upp bloggen!

När jag blir "stor" vill jag bli designer...
Jag älskar kläder och jag vill jobba med det! Men jag gillar inte att vara en i mängden, enligt mig speglar kläderna vem du är och då ska man väl sticka ut lite, för du vill väl inte vara precis som alla andra. Dessutom har jag en massa kreativitet flödande genom mitt blod som jag gärna delar med mig av! Jag är extremt estetisk över huvudtaget och det här är en del i det. Fashion, here I come=)

När jag blir "stor" vill jag bli skådespelerska...
Jag gillar verkligen teater. Det är nog ett av de största guldkornen i vardagen. Jag lever upp under tiden jag befinner mig med någon av mina teatergrupper. Jag är faktiskt rätt duktig också, i alla fall har jag fått för mig det själv. Men det skulle ju vara väldigt roligt att vara skådesspelerska. Tänk dig att vara med i en musikal, någon räknar in, vips så sätter alla igång och dansa och sjunga på scenen. Där, mitt i smeten, där vill jag vara=)


Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: visst var den :D

2008-11-25 @ 17:14:37
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: marcus

Och när jag blir stor så vill jag inte alls jobba.

:)



så slö är mackan! :)

2008-11-25 @ 18:11:39
URL: http://mktbra.blogg.se/
Postat av: ida

sv: ibland, haha ^^ ;)

2008-11-25 @ 21:15:02
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: Hanna

åhh, jag skulle också vilja bli författare...eller, kanske mer journalist. Orka skriva så länga saker;)

2008-11-28 @ 00:09:22
Postat av: Anonym

Är du säker på att du vill bli skådesspelare och inte bara känd då...det är så töntigt att bara vilja synas!

2008-11-30 @ 19:45:21
Postat av: Flikkan

Svar till anonym: Moget att skicka en anonym klagan. Jag har inget emot klagomål, men ha gärna ryggrad nog att inte vara anonym! kram

2008-11-30 @ 19:50:09
URL: http://ucantbrakeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0