Tjejmobbning?

Hellu^^

Det är en tjej i skolan som hela tiden beter sig mindre bra. Särskilt mot en kompis. Men min kompis säger att hon inte bryr sig. Men ibland är hon på mig också. Då är det inte kul. Men man kan inte riktigt sätta fingret på vad det är hon gör, hon är liksom typexemplet för sånt där "tjejmobbare". Ni vet tjejblickar, utfrysning o.s.v. Men ja, det går som sagt var inte att sätta fingret på vad hon håller på med...

Eftersom jag känner mig så himlans kränkt och ibland inte orkar vara i skolan, så sa min klassföreståndare att hon skulle prata med henne. Frågan är om det blir bättre eller sämre.

Tycker ni att det var rätt eller fel att "skvallra" på henne och gå till klassläraren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0