Pepparkakshus

Hallå!

Så här är det att jag har haft jättemycket att göra sen jag bloggade imorse. Jag har spenderat dagen genom att vara i estetiska världen. Först hade vi estetisk verksamhet, vi provade på musik. Vi skulle gå i takt. Jag ville hellre dansa i takt, jag tycker det är lättare, jag har ju ändå takten. Det fick jag inte, jag behövde träna mer på just att gå i takt. Sen insåg jag att det hade varit bättre att vara tyst, för hon verkade inte bli helt glad och jag blev inte favoriten om man säger;)

Efteråt var det teater, jag hann vara med på ett par improvisations övningar. Fast jag och en tjej till drog tidigare för vi skulle göra pepparkakshus^^ Varsitt i och för sig. Min kompis och jag har precis gjort klart det. Nu håller vi på att försöka få folk att hämta vårt vackra hus. Än så länge har vi dock inte haft någon lycka. Min kompis har dragit hem och jag är kvar med problemet. Jag hatar när det bara blir jag kvar. Dessutom kommer jag få städa upp precis allt, för det "hann" hon inte...

Jag blir så trött. Jag orkar inget. Men jag måste. För ingen kommer göra det åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0