Natten

Gomorron ni där ute!

Min natt var fylld av skumma mardrömmar. Den sista som jag kommer ihåg bäst, gick ut på att vi var hemma. Det var en som försvunnit mystiskt, men vi hade i alla fall fest. Helt plötsligt dök en galen militär upp och sa att vi skulle i sjön. Vi fick inte ta med oss några grejer eller kläder. Jag kastade mig i sjön med alla kläder på och sen vaknade jag till eftertexten; tre dog och fyra överlevde. Det var en titanic feeling över alltihop på något vis... 

Nog för att det var en skum dröm, men jag var inte super glad när jag vaknade. Hela jag var fylld med en obehagskänsla. Men den gick snart över så jag gick upp och åt frukost. Sallad från igår. Jag hatar att fixa frukost på morgonen. Särskilt efter en sån här uppvakning. Hur sov ni i natt då?

kramar till er alla=)


Kommentarer
Postat av: Millan

Haha, vilken konstig drömXD

2008-11-28 @ 00:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0