Kvällen, sent, en ny dag...

Ibland dyker det upp en enorm trötthet inom mig. Den har inte ett endaste dugg att göra med fysisk utmattning. Jag har inte tränat eller något. Men den dyker upp ändå. Jag vet inte varför. Inte säkert att jag bryr mig tillräckligt för att ta reda på varför. En sak är däremot säkert, när den kommer vill jag vila. Så det tänker jag göra.

Om man tänker på det så är det inte hela världen att komma lite försent en dag, mot att man kommer orka gå klart tills studenten. Hoppas mina lärare ¨tycker så också. För jag behöver det.

Jag fattar inte hur man kan vara så trött och inte sova. Får försöka. Lite. Hoppas på att det går!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

God morgon <3 Hoppas du kunnat sova gott, nu ska jag springa till jobbet, ha en bra dag!

2008-11-26 @ 07:35:34
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

Hon tackade mig då iaf så då blev jag glad :)

2008-11-26 @ 07:36:09
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0