Självmord

Alla har på någon höger eller vänster kommit i kontakt med det här. Alla har säkert en åsikt. Men min åsikt är att just det här är att vara absolut mest självisk på planeten. Jag fattar inte hur man kan vara så självisk. Jag tycker så klart att samhället och vi runt omkring bör ha reagerat och erbjudit hjälp. Men, när det kommer till kritan så är det DU och bara DU som kan avgöra om det blir ett själv mord eller inte. That's it!

Även fast jag tycker det är så hemskt egoistiskt att göra det, så tycker jag att det är ett rätt tråkigt avslut på livet. Jag vill inte att det ska vara så. Men jag kan inte göra något för att förhindra det som jag vet om i alla fall...men det som jag faktiskt kan göra är att uppmärksamma problemet!

Självmord, rätt eller fel sätt att avsluta livet på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0