Min pappa

Så här är läget. I mitt hem i skogen med tha family suger internet, det går jätte lätt sönder och jag tyckte att det var onödigt att hamna i bråk. Jag har inte sovit ordentligt på en vecka, men jag sover tillräckligt för att hålla mig vid liv. Men igår hade jag fruktansvärt ont i huvudet. Hej FEBER! Men min pappa tyckte jag skulle kämpa mig till skolan, jag med. Pappa sa att om jag åt havregrynsgröt och äpplemos skulle dagen vara räddad. Så det hjälper mot feber? Och, han har inte ätit vår skolmat...så säg inget om att vara räddad;)

IM BACK=)

Kommentarer
Postat av: belly

har ny blogg, så släng gärna in en kommentar med tips om vad du vill att jag ska skriva eller om du tycker att jag bör ändra något :)

2008-12-08 @ 23:09:55
URL: http://bellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0