Jag har mina egenheter...

Som rubriken säger...jag har lite små grejer som folk stör sig på, men har vi inte alla sånna? Dessutom så är det ju asdumt att ändra på mig bara för folk vill det...

Det som folk har stört sig på idag:

*Jag är tydligen alldeles för kaxig. En kille sa när klassen satt samlad utanför vårt klassrum och väntade på lektionen att han ville gå upp i vikt. Killarna sa att han skulle käka mer pepparkakor. Eftersom han på sätt och vis är min kompis (tror jag) så sa jag att han borde sluta spela wow och börja röra på sig. Det trodde han inte på, hur skulle det hjälpa i så fall? Jag menade att då skulle han få muskler i alla fall...Då slutade han prata med mig och började "viska" med sina killkompisar "Flikkan är så himla kaxig, nu ska jag blocka henne på msn" jaha, tänkte jag. Jag är alltså kaxig, frågan är om jag hade varit lika kaxig om jag vore kille...?

*Jag är tydligen "barnslig". Tror jag, min s.k (läs f.d. - hon trycker bara ner mig, enough is enough) bästis, jag och ytterliggare en tjej satt och åt i matsalen. Den andra tjejen frågar mig hur det går med julklapparna. Jag svarar att jag gör alla mina julklappar själv. Oj, svarade hon och frågade sedan min bästis. Som svarade att det bara är föräldrar som blir glada när lekisbarn gör egna julklappar. Då upplyste jag henne att hon inte skulle få någon. Så roligt är det inte att bli bortgjord (som jag kände mig) när hon säger så, fattar hon inte det? Jag blir så trött över hur hon får livsenergi av att trycka ner mig...It's not worth it...

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: haha, skönt at du tyckte det:D jag är visst inte ensam om att ha sån humor.



Orka med fiolk som trycker ner och tycker inte du var så kaxig. Jag har också kallats för kaxig fast då är jag väl det, men på skoj. Aja, folk ser inte skillnaden mellan skoj och allvar ibland.

2008-12-09 @ 19:36:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Ja, det såg gott ut:D

2008-12-10 @ 06:59:34
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Jag lyckades komm aiväg:) inte alls kul att vara sjuk.

2008-12-10 @ 07:00:02
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Daniel

Strunta i idioter!

2008-12-10 @ 19:31:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0